جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

SmS + sMs = SMS

میدونم بیداری داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه چون داره بهت مسیج میده منم خوابم نمی بره دارم گوسفندا رو می شمارم ولی یکیشون کمه چون داره مسیج می خونه

@@@@@@@@@@@

اخیرا کشف شده که حرف مورد علاقه ی دخترهای ایرنی در زبان فارسی (پ و خ ) می باشد مثلا دوست دارند که پول خرج کنند پسر خر کنند پدر خام کنند پراید خراب کنند جیب پیر مردها رو خالی کنند پاسبورت بگیرند برند خارج

@@@@@@@@@@@

مرا هر جور خواهی در به در کن
جفایت را از این هم بیشتر کن
بزن با عشق خود آتش به جانم
ولی آتش نشانی را خبر کن

@@@@@@@@@@@

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مُرده زیاد داری

@@@@@@@@@@@

هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

@@@@@@@@@@@

یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟
برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست...

@@@@@@@@@@@

همین الان از آسمون زنگ زدند گفتن قشنگ ترین فرشته شون گم شده
... یه وقت منو لو ندی

@@@@@@@@@@@

اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی ، اصلا رو من حساب نکن! چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه


@@@@@@@@@@@

میگن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه میکنه ستاره ها چشمک میزنن و حال میکنن
یه وقت به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون


@@@@@@@@@@@
اگه می خوای دوستت داشته باشم خط زیر رو بخون
دیدی کمبود محبت داری

@@@@@@@@@@@

اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد


@@@@@@@@@@@

اون چیه که از گل بهتره؟ از حوری قشنگ تره؟ از دنیا با ارزش تره؟ از فرشته پاک تره؟ . . .
واقعا که!!! تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

@@@@@@@@@@@
مهم نیست که دلت دریا باشه یا برکه، مهم اینکه که نذاری کسی توش جیش کنه

@@@@@@@@@@@
به همسرت نیکی کن . اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن . اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن . اگر پیدا نکردی تلاش کن . اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت
 

@@@@@@@@@@@

فردا یکی از عکساتو بردار بیار میخوایم ورق بازی کنیم آس دلمون گم شده

@@@@@@@@@@@

محبت تنها هدیه ای است که احتیاج به بسته بندی ندارد

@@@@@@@@@@@

دنیا <------
---------> تو
اگه گفتی این بعنی چی؟
یعنی تمام دنیا یک طرف، تو یک طرف

 

@@@@@@@@@@@

در پی فلج شدن صابر خانواده وی از آسید خلیل صحاف زاده(بابا بزرگ دینا) برای شفا دعوت به عمل میاورند و ان شاالله صابر شفا میگیرد
@@@@@@@@@@@

دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود... توان حرف زدن نداشت... سکوت همه جا را فرا گرفته بود... آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟
@@@@@@@@@@@

این روزا که موقع افطار تو و خدا صابر رو از دعای خودت بی نصیب ندار و برای شفا گرفتنش دعا کن
 

@@@@@@@@@@@
عزیزم همه دنیا یه طرف ...
.

.
ذوق زده نشو .... تو هم همون طرف !!!
@@@@@@@@@@@
به فکر روز حسرت باش که یه وقت سر بزنگاه مامور بدرقه نیاد مثل هیچکس ببرتت !!!
@@@@@@@@@@@
دیگه بهت نمیگم برو به جهنم آخه مگه جهنمی ها چه گناهی کردن که باید موجودی مثل تورو تحمل کنن !!!؟
 

@@@@@@@@@@@

یه گل برات فرستادم ، اگه نرسید ببین تو چه گلی هستی که روش نشده بیاد!
@@@@@@@@@@@

با توجه به تفاوت نرخ sms فارسی and engilisi این اس ام اس only for پیچوندن computere مخابرات در تشخیص هزینه این sms ارسال شده است.

ازدواج، یعنی همین!

شاگردی از استادش پرسید: عشق چیست؟
 
استاد در جواب گفت: به گندومزار برو و پرخوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندومزار، به یاد داشته که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی؟
 
شاگرد به گندمزار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت.
 
استاد پرسید: چه آوردی؟
 
و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ! هر چه جلو می رفتم، خوشه های پرپشت تر می دیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندمزار رفتم.
 
استاد گفت : عشق یعنی همین!
 
شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟
 
استاد به سخن آمد که: به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور. اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی!
 
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت.
 
استاد پرسید که شاگرد را چه شد و او در جواب گفت: به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم، انتخاب کردم. ترسیدم که اگر جلو بروم، باز هم دست خالی برگردم.
 
استاد باز گفت: ازدواج یعنی همین!!

کلی اس ام اس عاشقانه

 
 
انگشت اشارتو به انگشت شصتت بچسبون زود باش سر کاری نیست چسبوندی ! دلم برات اونقدر تنگ شده
 


یکی بو یکی نبود یه روز زمین عاشق خورشید میشه و میگه دورت بگردم بعد تا ابد تو رو در وایسی می مونه
 


غم و شادی در یک خانه زندگی میکنند به آهستگی شادی کن که غم بیدرا نشود
 


چقدر سخت است گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت آرام زیر لب بگوئی گل من باغچه نو مبارک
 


تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری/ شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن
 


دیشب خواستم واسه خودم فال بگیرم وقتی فال نامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دل مال خودم نیست
 


تو میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه میکنم بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است
 


ببخشی من از اداره برق مزاحمتون میشم شما شاکی خصوصی دارین برق چشماتون یه نفر رو کشته
 


زندگی به من آموخت چگونه گریه کنم ولی گریه نیاموخت چگونه زندگی کنم ، تو به مکن آموختی دوستت بدارم اما نیاموختی چگونه فراموشت کنم
 

 
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم وپارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم ، غرق شد



مزرعه ی زردی گندم زار…مترسک می دانست تا او باشد…کلاغ ها از گرسنگی خواهند مرد…فردایش مترسک خود را کشته بود…او تازه کلاغ ها را فهمیده بود ...


باغبان ز من آزرده مشو غنچه نچیدم ……پاره های جگر است اینکه به دامن دارم


قلب من به اندازه ی دست مشت کرده ام است….من در عجبم که تو با این همه عظمتت چگونه در آن جای گرفتی؟…چنان جای گرفتنی که تا ابد خیال رفتن نداری..


با تو دارد گفت و گو شوریده مستی…مستم و دانم که هستم من…ای همه هستی ز تو…آیا تو هم هستی...؟؟!


خوش است اندوه تنهایی کشیدن اگر باشد امید باز دیدن
 
 
تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی


دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری


به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!


من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام


فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست


در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند


دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است


اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد


آره زندگیم همینه !دیگه چاره ای ندارم !صبح تا شب این شده کارم یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم
 

**************

اس ام اس های زیبا و جدید عید فطر 1387

به نام خدا

پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به حضور تمام شما عزیزان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم ماه مبارک رمضان و همچنین عید سعید فطر بر تمامی شما مبارک باشد. در ادامه چند اس ام اس عید فطر را تقدیم شما می کنیم.


  • عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم.
  • کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

  • با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!
  • می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟

…تونستی؟…
به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک

  • حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!
  • مسعود به حرفای حاج آقا صرمد کاری نداشته باش! اون هرچی میگه واسه ی خودش میگه!! ما که  خودمون می دونیم که امروز عید فطره!!!

قربانت : حامد هادیان!!!!!!!!!!

  • عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
  • این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
  • با خوردن اگر حال تو جا می آید

خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید

عید سعید فطر بر شما مبارک باد

  • با فرا رسیدن عید سعید فطر امشب همه ی اصفهانی ها در اقدامی عجیب بیرون از خانه خوابیدند تا فطریه ی خود را نپردازند!!!!!

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

 

 

 

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

 

 

 

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

 

 

 

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

 

 

 

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت…

 

 

 

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره… آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم…

 

 

 

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

 

 

 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم… اللهم عجل لولیک الفرج

 

اس ام اس های جدید و عاشقانه

به پندار تو:
جهانم زیباست!
جامه ام دیباست!
دیده ام بیناست!
زیانم گویاست!
قفسم طلاست! به این ارزد که دلم تنهاست؟

اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

وقتی فکر میکنی که به چه فکر میکنم ٬ دوست دارم فکر کنی که به تو فکر میکنم . . .

صدای آب می آید ٬ در حوض دلتنگیم چه میشوئی ؟ کمی آهسته تر ... ماهی کوچک دلم را در میان دستانت نمی بینی ؟؟

 

روزی با خودم فکر کردم ٬ اگر او را با غریبه ای ببینم ٬ شهر را به آتش می کشم . ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست . . .

 

چه تاجی زدی بر سرم زندگی ؟ به غیر از مصیبت به جز بندگی ٬ یه روزم اگر به شادی گذشت ٬ ندیدم بهاری ٬ محبت ز یاری ٬ دلم غرق خون شد عجب روزگاری ...عجب روزگاری . . .

 



 

از اداره ثبت مزاحمتون میشم ، ناز نگاهتون تو دل ما ثبت شده ! کی میاین سند بزنین !؟

 

یه گل برات فرستادم ، اگه نرسید ببین تو چه گلی هستی که روش نشده بیاد! 

 

از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم ، .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده . . . !

توجه
.
باز هم توجه
.
.
باز هم توجه
.
.
باز هم توجه
.
.
از توجهت متشکرم!!