جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس های زیبای عاشقانه

برگرفته از نوشته های فریدون مشیری
 



 


از
بس که غصه تو قصه در گوشم کرد
غمهای زمانه را فراموشم کرد



برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

ای داد دوباره کار دل مشکل شد
نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد
پامال سبکسران سنگین دل شد


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس
 ام اس سایت کوچولو::

عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است



برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::


دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من
یک جان و هزار گونه فریاد از تو


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت
با شب بنشین که آفتاب از تو گریخت


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت
 کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم



برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

عشق را دریاب و خود را واگذار
تا بیابی جان نو خورشیدوار


برای خواندن اس ام اس های
 بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

گلی را که دیروز
به دیدار من هدیه آوردی ای دوست
دور از رخ نازنین تو
امروز پژمرد
 
 
دیگر اس ام اس های عاشقانه
 
 
هرگز حسرتی در هیچ کجای دنیا این چنین یک جا جام نمیشود که در همین 3 وجه‌ی کوتاه: او دوستم ندارد

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

من به آمار زمین مشکوکم اگر این سطح پر از آدم هاس پس چرا این همه دلها تنهاس.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

با تو از خاطره‌ها سرشارم,

با تو تا اکثر شب بیدرم.

عشق من دست تو یعنی خورشید,

گرمیه دست تو را کم دارم!




تا 2نیا 2نیست تو بمون کنارم, من هیچکسو غیر تو دوست ندرمتا/ 2نیا 2نیست دل من فدته, اون دلی ک عاشق خندهت.
 
ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم.. آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی...
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد.
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواضبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز.
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

قفل ها که بی کلید شدن. چشم ها به در سفید شدن . چه امتحان خوبیه . دوریت عجب غروببیه
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::


مهم نیست قشنگ باشی ،قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یک نفر........
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه . که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را....دیگری مرا ...وهمه ی ما تنهاییم.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
تنها ارزوم همینه. تا یادم نرفته راستی کاش یک روز بهم بگی من همونم که میخواستی

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس
 ام اس سایت کوچولو::
معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
یکم برس باز به خودت میخوام بیام تولدت . اون وقتا اینجوری نبوذ راهت به این دوری نبود

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
اولا مهربون ترن اونا که همسفرند . اشک منم که جاریه نگه دار یادگاریه

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم
 
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

با خود عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگوویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو میمیرم

یه تریلی اس ام اس و جک

روش دفع انگل: 3 روز فقط چایی و بیسکویت میخوری،‌ روز 4 فقط چایی میخوری در این موقع کرم میاد بیرون و میپرسه پس بیسکویت کو؟ میگیریش

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
بچه قزوینی میره دم خونه همسایشون میگه: بابام میگه یه کاسه تف بدید. قزوینی میگه: برو به بابات بگو ما خودمون مهمون داریم.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
به یک عدد گردن کلفت جهت آویزان کردن بند کفش گره خورده ی مالیات بر ارزش افزوده نیازمندیم. شورای ِ هماهنگی ِ این ور و اون ور
 

می دونی فرق پیردختر با پیرپسر چیه؟
اولی موفق نشده ازدواج کنه.
دومی موفق شده ازدواج نکنه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
می دونی بزرگترین مجرد بودن چیه؟ از هر طرف تخت که عشقت بکشه می تونی بیای پایین!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
جوک مردانه
اولی: امان از دست این زنها! زنم تمام دارائی ام را برداشت و رفت.
دومی: خوش به حالت! زن من تمام دارائی ام رو برداشت و نرفت!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید ***
 برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه،
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم.
زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه.
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود، بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
سه نفر می میرن، از یکی می پرسن به نظرت اینا می رن بهشت یا جهنم؟ می گه: اولی باید بره به بهشت، دومی باید بره به جهنم، سومی رو هم باید بفرستن توی طویله. می پرسند چرا؟می گه: اولی متاهل بوده، دنیا براش جهنم بوده، دومی مجرد بوده، دنیا براش بهشت بوده، سومی متاهل بوده، زنش مُرده... مرتیکه الاغ رفته دوباره زن گرفته!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
از پیرزنه می پرسن شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟ میگه ننه، مکه که فرار نمی کنه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
از دختره می پرسن شوهر چند حرف داره؟ میگه اگه پیدا بشه حرف نداره!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند. وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
یک روز سه زن که سر یک چیز پیش پا افتاده دعوایشان شده بود در کلانتری با صدای بلند داد و بیداد راه انداخته بودند. طوری که کم مانده بود شیشه ها ترک بردارند. ظاهرا قصد ساکت شدن هم نداشتند. اما وقتی مامور پلیس به آنها گفت که اول کسی که بزرگ تر از دو نفر دیگر است، حرفش را بزند، همه آنها ساکت شدند!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
دوتا خانم داشتند با هم صحبت می کردند. یکی شون که ازدواج کرده بوده به اون یکی میگه: فکرشو بکن دیروز یکی توی فروشگاه منو دوشیزه خانم صدا کرد! اون یکی میگه: خوب بابا حق داشته دیگه، اون فکر کرده آخه کی ممکنه تو رو گرفته باشه!
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟ زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
دخترها هر چقدر هم که با هم فرق داشته باشن تو یه چیزی مشترکن....اونم اینه که همشون میگن که با بقیه فرق دارن

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
قبل از رفتن به جنگ یکی دو بار و پیش از رفتن به خواستگاری سه بار برای خودت دعا کن. (یکی از دانشمندان لهستانی)


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

برداشتن قدم های بزرگ در زندگی...


.
.
.
پاره شدن شلوار را در پی دارد!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه... ولی SMS تکراری نخونه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
نفهم ... بی لیاقت ... احمق ... بی شعور ... به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
می دونم تا SMS میاد دعا می کنی که من باشم، می خواستم بگم دعات مستجاب شد!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
یه قورباغه با یه اردک ازدواج می‌که، اگه گفتی بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمی شن، واسه‌شون دعا کن، زندگیشون داره از هم می‌پاشه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
ازعشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم، الان عشقو ولش کن من گم شدم! حالا باید چی کار کنم؟!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از
 ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
انالله واناالیه راجعون...
ارسال کننده این پیام کشته ومرده شماست.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ... هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
اگر 10 تا گل رز دستت گرفتی و رفتی جلوی آینه و دیدی 11 تاست، تعجب نکن...
این نشون میده که تو هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
جوجوی من می شی؟
_,,,,,
_('ø')
<\ />
_J L
تا من پیشی بشم بخورمت؟
''_/\_/\
''(='+'=)
\(\___/)/

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
جیگرم، نفسم، همسرم، همدستم، همپام، همدلم درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
صورت ماهت، چشمای نازت، طرز نگاهت، منو یاد گدای سر کوچمون می ندازه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
تو رو به قیمت جون، به همین یه لقمه نون، تو رو به ماه آسمون، به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشات، به همه مقدسات، تو رو به خود خدا، به هق هق شبونه هات قسمت می دم...
جوراباتو بشور خفمون کردی!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر
 کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
طوجه طوجه: عاموظش زبان فارصى در کمطر عز یک ماح 100% تزمینى
با ما تماص بگیرید

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
('.')
((
))
((
))
کاری ندارم، دارم کرم می ریزم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
SMS ورزشی:
برو پایین
.
.
.
.
برو بالا

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
(SMS های بنزینِی!): تو برام اونقدر با ارزشی که حاضرم لیتر لیتر بنزیِنم رو به پات بریزم و آتیشش بزنم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا...!
 

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::

اگه بنزیِن کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم، چون از این به بعد قدر تو را بیشتر می دونم و حد اقل برای رفتن به مزرعه سوار تو می شم الاغ جونم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
بر بالای برج میلاد با سوپرمن و بتمن ایسته کرده بودم که یه دفعه یاد تو افتادم. گفتم یک SMS برات ول کنم ببینم چی طور هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟ هو؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
دعای یک دختر مجرد: خدایا من از تو هیچی نمی خوام، فقط یه داماد خوب به مادرم قسمت کن!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
عشق ... سرکاریه
محبت ... تظاهره
مهربونی ... مسخرس
وفا ... مُرده
عهد و پیمان ... دلخوشیه
عاطفه ... تموم شده
مهر ... مدرسه ها باز می شه!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
آب میوه صداتم، چرخ کرده نگاتم، قربون اون چشاتم، کشته خنده‌هاتم، کلاچ اون پاهاتم، من مرده هواتم، تا عمر دارم باهاتم!
(جمال هر چی با مرامه، سوت بلبلی)

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم! واسپاگتی افکارم! بی تو من فلافلم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
دوستت دارم، تو چی؟
خیلی می خوامت، تو چی؟
دوریت اذیتم می کنه، تو چی؟
بی تو می میرم، تو چی؟
......
من الکی گفتم، تو چی؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
درجات دیوانگی:
1. گیج
2. خنگ
3. پپه
4. گاگول
5.اسمت چی بود؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I.Q! ازش می رن بالا نه پایین!

برای خواندن اس ام اس
 های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
برو پایین سر کاری نیست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)

برای
 خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
سوال تیزهوشان: 13 آبان چه روزیست؟
1) 17 مرداد 2)22 بهمن 57 3)آبان روز 13 ندارد. 4)روز 13 به در
5) هر دو تا 6)هر سه تا 7)هر 5 تا پنج پنج تا
9)چرا پنج تا؟ 10) پس چند تا؟ 11)هر کی می گه 13 نیست، 17،18،19،20

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید *** برگرفته از ::بخش اس ام اس سایت کوچولو::
یه ضرب المثل چینی هست که میگه:
啊那會怎樣(台語唔、喔...乎你死乎你死去死啦!...唔、喔...乎你死乎你
عبرت گرفتی؟