جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس خنده دار + اس ام اس سرکاری جدید sms jadid

زلیخا یوزارسیف رو زندانی کرده حالا گیر داده به من ! میگی چیکار کنم؟!

 

 


 خبر فوری : زن آمن هوتب چهارم به یوزارسیف شماره داد !!!

 

 

 

 

یه ضرب المثل قزوینی میگه:
زندگی بدون عشق مساوی است با جمعه بدون یوزارسیف!!!

 

 

 

زندانیان زندان قزوین ٬ با ارسال طوماری خواستار انتقال یوزارسیف به زندان قزوین شدند !!!



شعار زندانیان زابیرا هنگام آزادی یوزارسیف :
ایول ایول ! داش یوزارو ایول !!!
ایول ایول ! داش یوزارو ایول !!!

 

 


صبح که از خواب پا میشی 2 کار انجام بده
1.خدا رو شکر کن که زنده ای
2. برو حمام چون بقیه هم میخوان زنده باشن و زندگی کنن !!!

 

 

 


-

-

-

-

-

-

-

این پیامک جهت خراب کردن دکمه پائین شما بوده ! و ارزش دیگری ندارد !!!

 

 

 

 

 


تو باغ دلم
تو تنهائی ،
تنهای تنها ،
پس سعی کن درست به گلها آب بدی !! تنها آفتابه موجود !!!

 

 

 

من هم یک روز اسکانیا بودم ! غم روزگار این چنینم کرد !
نوشته پشت نیسان !!!

 

 

 

هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش !

 

 

 

شورای تدوین کتب درسی ، دفاعیه دکتر کردان را جایگزین متن چوپان دروغگو کرد !!!

 

 

 

احمدی نژاد : خواب دیدم یک گاو لاغر هفتاد میلیون الاغ رو خورد . یوزارسیف : بهت تبریک میگم دوباره رئیس جمهور میشی !!!

 


 

 اگر از من بپرسند بهترین ، زیباترین و محبوب ترین آدم دنیا کیه ؟ انگشتم رو به سمت تو دراز میکنم و میگم : این نمی تونه باشه !

 

 

 

 قزوینی ها با ۲۰۰۰ نفر جهت آزادی یوزارسیف عازم مصر شدند !!!

 

 


صندوق ذخیره ارزی ، امروز صبح با حضور احمدی نژاد غبار روبی شد !!!

 

 

 

هواشناسی اعلام کرد از فردا موج جدیدی از تعطیلات وارد کشور خواهد شد !!

 

 

به دلیل بارش برف و مصادف شدن با ایام محرم و سپس دهه فجر و در انتها عید نوروز مملکت تا اردیبهشت ماه تعطیل است!

 

 

خانوم ها ، آقاین ، جوانان ! وقتی بوسه هست گاز چرا ؟ در مصرف گاز صرفه جویی کنید ( روابط عمومی شرکت گاز ایران )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد