جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس های جدید!

هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم ، گر مانده ام خموش ، خدا داند و دلم . . .



برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های
 بیشتر کلیک کنید


خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم ، هرچه هستی گذرا نیست

هوایت ، بویت ... فقط آهسته بگو . . . با دلم می مانی . . .

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید


دوستان عاشق شدن کار دل است
دل چو دادی ، پس گرفتن مشکل است

تا توانی با رفیقان همرنگ باش
یا مزن لاف رفیقی یا حقیقت مرد باش . . .



برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید


فکرمیکردی خدانیست بالایسربارسفربستی ورفتی بی خبر چشم منویه عمرگذاشتی پشت درنمیشدکناربیای با عشق من بی دردسر؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

شکستن یک دل مگه چقدر قدرت می خواد که فکر کردی اون که قویتره تو هستی
 
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

نامه ای بر اب و باد
وای که چقدر سر انگشت خسته بر بخار شیشه این پنجره ها کشیدم و..... تو نیامدی
نیامدی تا ببینی بی توچه تنهایم
نیامدی تا شاید وجدانت راحت بماند
نیامدی تا نشونی تمام وجودم فریاد می زد بی معرفت ترین معشوقه ی دنیا
هستی
تا یادت نیاید روزگاری که تمام دنیایم بودی

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس
 ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

هی فلانی زندگی شاید همین باشد یک فریب ساده و کوچک آن هم از دست عزیزی که زندگی را جز برای او وجز با او نمی خواهی

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید


دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

می روم از رفتن من شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

گرچه تو تنهاتر از من میروی

آرزو دارم ولی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته آن را میخرد ، پس چرا من

به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم . . . ؟

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو
بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو

تو بی وفا بودی ولی اونی که برات میمرد منم
تا زنده ام دوست دارم اینم کلام آخرم . . .

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک
 کنید


باید تو رو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست . . .


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

دلمو شکستی اما تو اشتباه کردی

قسم به اون خدامون خیلی گناه کردی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد