جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس عاشقانه جدید فروردین 88

اس ام اس و پیامک عاشقانه ۸۸ عشقولانه عشقی و عاشقی جدید فروردین۸۸

پیامک عاشقی ۸۸فروردین۸۸ اس ام اس عاشقانه فروردین۸۸

sms asheghane , farvardin ۸۸, payamak ۸۸ ,asheghane۸۸ , farvardin 

http://upload.iranblog.com/1/1206753753.jpg

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

گله دارم ز همه قول و قراری که نشد / سردی عشق تو و فصل بهاری که نشد

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود

ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

چه ساده بودم آن هنگام که میپنداشتم ترکیدن بادکنک آبی ام ناگوار ترین حادثه

عالم است . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

ز درد عشق تو با کس حکایتی که نکردم / چرا وفای تو کم شد ، شکایتی که نکردم . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

یه عالمه اس ام اس در ادامه مطلب


اکثر ما نه  به خاطر یافتن فردی کامل ، بلکه به خاطر کامل دیدن یک فرد نا کامل

عاشق میشویم که از پیله تنهائی خود رها شویم . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

2تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ

ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

98423474432427823487561257812358754357834857238475

اینقدر دوست دارم !!!

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

افتخار در خشک کردن اشک است ، نه در جاری کردن آن . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است / ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

در آسمان دل من پرنده پر نمیزنه / تو کلبه غم زده ام محبت سر نمیزنه . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

باز هم ثانیه ها اسم تو را جار زدند و دقایق امشب یه تو تکرار زدند

سکوتی که در این عقربه ها میچرخید ، نکند در دل تو اسم مرا دار زدند . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

تو رفتی و من شدم لحظه شمارت / دو قطره اشک مانده یادگارت

اگر برگشتی و من را ندیدی / بدان که مرده ام از انتظارت . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید

میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

نگاهی کرد و در به در کرد ، یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکسنی خورد و آمد تا بماند ، ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

سلام ای بی وفای بی مرووت / سلام ای ساز گیتار محبت

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت !!!

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

گر نگه دار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

بزرگ ترین درد دنیا اینه که بدونی پناه لحظه هات . پناه دیگری دارد . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم

خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

اگر لیلی به مجنون داده میشد / دگر هیچ عاشقی رسوا نمیشد

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای !؟

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که  سوختیم گفتند بساز  . . .

Iranmobile2007.persianblog.ir

ღ♥ღ

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

بگو دیگه !

زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد