جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس های ارسالی شما دوستان (سری جدید)

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس غمگین , اس ام اس زیبا و قشنگ

جملات زیبا و عارفانه

خدا جبران تمام نداشته های من است. (دکتر علی شریعتی)

من از نزدیکی دشت محبت نردبانی پیدا کرده ام که تا نزدیکی قصر خدا هم پلکان دارد...

قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن.

تمام محبتت را به پای دوستت بریز اما نه تمام اعتمادت را ...

خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد

بقیه در ادامه مطلب


عشق مثل یک ساعت شنی می ماند همزمان که قلب را پر می کند مغز را خالی می کند!!

واژه های صمیمی به سرعت و به سادگی بیان میشوند. اما پژواک آنها همیشه باقی می ماند.

ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی...

رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند

خوشم به اینکه خدا تو را آفرید، تو را همان گونه که در دل من بود آفرید، تو را نجیب و ساکت و سرکش، صبور و سرگردان هرآنچه عشق بفرمود آفرید تو را...

تو مثل راز پاییزی و من رنگ زمستانم، چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم. تو مثل آسمان مهربان، آبی، شفاف و من در آرزوی قطره های پاک بارانم.

به یادت باده مینوشم که با دردش هم آغوشم، به یک جرعه نه صد جرعه نشد دردش فراموشم، بگو ای مهربان ساقی به اون مهربون یارم، به حق حرمت مستی بیاد امشب به دیدارم...

حرفها کلمه کلمه در ذهن من مینشینند، حرفهایی که از برف سفیدترند و از آتش گرمترند، هیچ وقت نمیشود اولین حرفها را به یاد آورد و آخرین حرفها را نوشت، حرفهای من همیشه نا تمام میماند...

بگذار هر روز رویایی باشد در دست، عشق باشد در دل، دلیلی باشد برای زندگی...

دیروز میمردند و آرام آرام فراموش میشدند، امروز پیش از آن که بمیریم چه زود فراموش شدیم...

زندگی زیباست اما حقیقت زیباتر از آن، پس بگذار با تمام وجود و در نهایت صداقت حقیقت را بگویم که منم دوستت دارم...

دوست داشتن و نگفتن، درد بزرگیست، وقتی جرات ابراز نیست...

قصه گوی پیر شهرم، در برم منشین برایت قصه ی دیگر ندارم، قصه هایم مرده در من، دیگر از افسانه سیرم، مینشینم در مزار آرزوهایم تا بمیرم...

چترم باز باشد یا بسته، بدون تو همیشه آسمان دلم ابریست...

چرا چشمهای سبز تو از آسمان سبز خدا آبی ترند، چرا واژه ها نامفهومند، چرا من میان این همه واژه ی همهمه احساس تنهایی میکنم...

ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن
تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم . . . !

شوق پروازی ندارم وقتی از شهر تو دورم، من خودم شکسته، اما پیش تو سنگ صبورم...

:Speacial thanks

6159***0937

7498***0919

3461***0935

2177***0914

6362***0935

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد