جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس عشقولانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس عشقولانه جدید

اس ام اس و پیامک اردیبهشت ، پیامک اردیبهشت ماه

اس ام اس غمگین ، پیامک غمگین ، sms asheghane

payamak ashaghane jadid , sms jadid ordibehasht

اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راهم را اشتباه رفته ام  . . .

خدایا شاهد تنهائی ام باش / بین غم ها تنها ناجی ام باش

پر پرواز من دیریست بسته / تو بگشا و در آزادی ام باش

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هرکه را باشد توکل ، کار او دشوار نیست . . .

بقیه در ادامه مطلب


کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده

ولی تو نیشتو ببند !

چون من بدون لبخند هم دوست دارم !

در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود . . .

     بارون رو دوست دارم هنوز ، چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی ، وقتی که بارون میباره

تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .

اسیر موج های تند خشمم / تو آرام دل دریائی ام باش . . .

ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم / بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !

زیبا ترین معنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم . . .

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

خوب گوش کردن را خوب بیاموزیم

گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

وقتی از شادی به هوا میپری ، مواظب باش کسی

زمین رو از زیر پاهات نکشه

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد