جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری جدید . . . .

اس ام اس جدید یوزارسیف ، اس ام اس خنده دار جدید

اس ام اس سرکاری جدید ، پیامک یوزارسیف جدید

پیامک جوک و خنده دار جدید اردیبهشت ماه 88

هر روز با داغ ترین و جدید ترین جوک های روز

بیانیه جدید مایلی کهن برای قطبی :

ای سوسول منچ باز ! من که میدونم تو کره همش مار پله بازی میکردی

تو جومونگ هم نیستی ! چه برسه به امپراتور !!!

ادکلن یوزارسیف با برد 100 کیلومتر به بازار آمد !

دلیل امتناع زلیخا از ازدواج با یوزارسیف مشخص شد !

خبر داده بودند جومونگ زنده است !!!

یوزارسیف همه برده ها رو آزاد کرد

من هم تو رو آزاد میکنم ! برو حالشو ببر !!!

بقیه در ادامه مطلب

از پیست موتور سواری مزاحمتون میشم !

میتونم یه دور رو لبات بزنم !!!؟؟

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!!

دعای مردانه جدید !

خدایا به مردان ما عبای یوزارسیف و به زنان ما شعور بانو آسنات عطا بفرما !

آمین !!!!

امکانات زندگی در عشایر :

غذا : کشک

یخچال : مشک

حمام : تشت

دستشوئی : دشت !


سال اصلاح الگوی مصرف = اصفهانی زیستن  

 سال اصفهانی ها مبارکباد !!!

تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

به جون خودم راست میگم

نرو هیچی تهش نیست

نرو دیگه

اعتیاد رو میگم !!!

امروز عکست رو توی روزنامه دیدم

فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت

خوب که نگاه کردم بالاش نوشته بود گمشده !!!

 

پیامک های ضدحالی شما را به بالاترین قیمت خریداریم (سازمان حال و هول کشور)!!!

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟

منبع:http://iranmobile2007.persianblog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد