جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس جدید عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، جملات زیبا و معنی دار

اس ام اس جدید عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، جملات زیبا و معنی دار عشقی

 اس ام اس جدید ، اس ام اس امروز ، پیامک عاشقانه جدید تیر ماه ، اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبای تیر ماه ۸۸ 

ای دل دیوانه ، بشنو این مرام زندگی است / او که گریان کرد چشمی را نصیبش خنده نیست

سبد سبد شقایق ، دلت پر از حقایق  / خدا کنه بخندی ، تموم این دقایق . . .

بعد تو کسی نیومد که بتونه جاتو بگیره / که به خاطرش بمیرم ، که به خاطرم بمیره . . .

رد پای اشک هایم  را بگیر ، تا بدانی خانه عشق کجاست . . .

آن که دلی برای دوست داشتن به ما داد  / کاش صبری هم برای دوری ها میداد . . .

آن جا که چشمان مشتاقی برایت اشک میریزد ، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد . . .

بقیه در ادامه مطلب

 


صفای اشک آهم داد این عشق / دل دور از گناهم داد این عشق

دو چشمونت یه شب آتش به جون زد / خیال کردم پناهم داد این عشق . . .

آنان که ز ما دور ، ولی در دل و جانند / بسیار گرامی تر از آنند که دانند . . .

دوستی را باید از کویر آموخت ، که به عشق خورشید ، از دریا بودن گذشت . . .

آن کیست که بی جرم و گنه زیست ؟ بگو / بی جرم و گنه در جهان کیست ؟ بگو

بگو من بد کنم و تو بد مکافات کنی / پس فرق میان من و تو چیست ؟ بگو . . .

چنان عاشق ، چنان دیوانه حالم / که میخوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همین دیوونه حالیم / یه رنگم ، صادقم ، صافم ، زلالم . . .

جز نقش تو در نظر نیامد ما را / جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

خواب از چه خوش آمد همه را در عهدت / حقا که به چشم در نیامد ما را

میروم خسته و افسرده و زار ، سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا میبرم از شهر شما ، دل شوریده و دیوانه خویش . . .

 دلی دارم در آتش خانه کرده ، میان شعله ها کاشانه کرده

دلی دارم که از شوق وصالت / وجودم را ز غم ویرانه کرده . . .

امشب این خانه عجب حال و هوائی دارد / گفتگو با دل دیوانه عجب صفائی دارد

همه رفتند و از این خانه ولی غصه نرفت / باز این یار قدیمی چه وفائی دارد . . .

عشق اگر با تو بیاید به سراغ دل من / شب هجران نکند قصد دل آزاری من

تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته/ یه لحظه با تو بودن آخر سرنوشته . . .

تبسم عشق ، گوشه ای از نگاه خداست ، به نگاه او میسپارمت . . .

میدونی اگه یه  روز پادشاه بشم ، بزرگترین آرزوم چیه!؟

میخوام بشی تاج سرم !

تو تمام طول جاده که افق برابرم بود / فکر تو توشه راه و عشق تو همسفرم بود . . .

اولین جلسه عشقان برگزار نمیشه ! چون عشقم الان داره اس ام اس میخونه  !

نیستی تا به هوایت نفسی تازه کنم / رو برویت بنشینم عمری تازه کنم . . .

تو که رفتی پریشون شد خیالم / همه گفتند که من دیوانه حالم

نمیدانند که این دیوانه در فکر شفا نیست / که هرچی باشه اما بی وفا نیست . . .

در ساربان عاشقی در کوی عهد و دلبری / خوبان فراوان دیده ام ، اما تو چیز دیگری . .

.

نازنین تر از تو کس نیست که یادش بکنم / سر و دل عاشق یک بار نگاهش بکنم

تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست / تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم . . .

عاشقانه دوستت دارم و هدیه ام قلبی است که تا ابد برایت خواهد تپید . . .

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !

نه چاقوئی که هندوانه رو مبره ، چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه !

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم / رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

همیشه با من بمان ، با من ای فصل نا تمام / با من که تنها با تو عاشقم رنگین کمان

دلم بی تو سایه بی بهاره ، همیشه به خیالت بی قراره

اگه باور نداری قلب بشکاف ، ببین بی تو دل ما در چه حاله . . .

یار دل آزار من وفا نشناسد / راستی عجب نعمتی است یار وفادار . . .

اتل متل یه گلدون ، فرستادم براتون !

گل نداره ببخشید ! شما بشید گل اون !

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری / مگر این دوری من بر تو ندارد اثری . . .

تو گرانمایه ترین اثری ، من اگر قاب تو باشم کافی است . . .

توی کلبه تو بیشه ، رو بخار گرم شیشه / مینویسم با تو هستم ، از گذشته تا همیشه

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت / ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت . . .

تنها ترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد . . .

یک لحظه لبخندت میلاد عشق من است ، سجده شکر به درگاه خداوند

میگذارم که تو را به من هدیه داد . . .

از هر کس محبت خواستیم بر سرمان منت گذاشت

حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت . . .

کاسه هفت آسمان گر بشکند فکرش نباشد

ظرف دل گر بشکند وانگه قیامت میشود . . .

بعضی ها میگن دنیا ارزش نداره  ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !!؟

صد بهارانم بی تو ، سخت تر از یک زمستانم است . . .

مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است / من که به معجزه عشق ایمان دارم

میکشم آخرین دانه کبریتم را در باد ، هر چه بادا باد . . .

هر وقت کسی تونست اسمتو با یخ روی خورشید بنویسه

بدون از من بیشتر دوست داره !

شنیدم جومونگ دنبال نمک اومده ایران !

مواظب خودت باش با نمک !!!

ای مایه اصل شادمانی غم تو / خوش تر ز حیات جاودانی غم تو

از حسن تو راز ها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی غم تو . . .

غم عشقت ز گنج رایگان به / وصال تو ز عمر جاودان به

کی از خاک کویت در حقیقت / خدا دونه که از ملک جهان به . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد