جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس فلسفی، اس ام اس عرفانی ، اس ام اس فلسفی جدید ، اس ام اس

اس ام اس های فلسفی و عرفانی بسیار زیبا

چه مردمان پستی هستند کسانی که به خاطر جلب توجه دیگران

خود را هم عقیده و هم فکر آنها نشان میدهند  . . .

ღ♥ღ

همیشه آغاز راه دشوار است ، عقاب در آغاز پر کشیدن ، پر میریزد

ولی در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است . . .

ღ♥ღ

تو بارانی و من باران پرستم

تو دریایی، من امواج تو هستم

اگر روزی بپرسی باز گویم:

تو من هستی و من نقش تو هستم

ღ♥ღ

سلام، کجائی؟

من تصادف کردم، حالم اصلا خوب نیست...

آخه خوردم به مرامت چپ کردم!

ღ♥ღ

دریا هر چه دور می شود، ساحل باز هم کنار دریا می ماند.

ساحلتم دریای من!

ღ♥ღ

بقیه در ادامه مطلب


کدومو دوست دارى برات بفرستم؟

قل(ب)م

ر(و)حم

ج(س)مم

یاحروف داخل پرانتز؟

ღ♥ღ

آدما از جنس برگند. گاهی سبزند، گاهی پائیزن و زردند. زمستون دیده نمی شن. تابستون سایبون سبزند. آدما خیلی قشنگن. حیف که هر لحظه یه رنگند...

ღ♥ღ

اتل متل یه ماهی، فدات بشم الهی

برات پیام نوشتم، نگی دوستت نداشتم

ღ♥ღ

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی، یاد کن از قلب بی تابی که هردم یاد توست.

ღ♥ღ

هیچ میدانی فرصتی که از آن بهره نمیگیری ، آرزوی دیگران است . . . ؟

ღ♥ღ

همیشه رفیق پا برهنه ها باش ، چون هیچ ریگی به کفششان نیست . . .

ღ♥ღ

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی و دست دعا

به درگاه خداوند برداری  . . .

ღ♥ღ

با تمام فقر ، هرگز محبت را گدایی مکن

و با تمام ثروت هرگز عشق را خریداری نکن . . .

ღ♥ღ

با طلوع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی و مهربان باش و دوست بدار ، شاید فردایی نباشد . . .

ღ♥ღ

پرواز اعتماد را با یکدیگر تجربه کنیم تا نشکنیم بال های دوستیمان را . . .

ღ♥ღ

ای بشر ، از چه گمان کردی که دنیا مال توست / ور نپنداری که هر ساعت عجل دنبال توست

ღ♥ღ

هرگز فراموش نکن که شانس تو همان تفکر توست . . .

ღ♥ღ

هر کس ساز خودش را می زند، اما مهم شما هستید که به هر سازی نر قصید . . .

ღ♥ღ

عفو و بخشیدن دیگران آسان است . طلب عفو کردن مشکل است . . .

ღ♥ღ

قلاب ها علامت کدامین سوالند که ماهیان اینگونه جوابشان میشوند . . . ؟

ღ♥ღ

فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است . . .

ღ♥ღ

مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد . . .

ღ♥ღ

بزرگترین درس زندگی این است که گاهی ابلهان درست می گویند . . .

ღ♥ღ

اگر سخن چون نقره است، خاموشی چون زر پربهاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد