جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس سرکاری اس ام اس باحال و جالب مهر ماه ۸۹ | اس ام اس سرک

اس ام اس جدید sms-jok.royablog.ir

نمیخواهم دگر رویت را ببینم

بذار از دوریت حُناق بگیرم

 اگر روزی بیابی پیش بنده

الهی تب کنم زودی بمیرم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم  حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم که بیان  عمرا نمیتونن بیارنت بیرون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو اگه دیدی دنیا برات غیرقابل تحمله به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هی روزگار.....

کارگر معدن شیلی هم نشدیم بیارنمون بیرون
 بپرن تو بغلمون ماچمون کنن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 گیوه چیست؟

.
.
.
.

 کفشی است که غضنفر به علت تشخیص ندادن پای چپ و راست میپوشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

الهی کور بشه
.
.
.


  گرهِ ریسمان قلبمون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به کوی زلف تو دائم مراودت دارم               و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر این بیت رد شدی اما          یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد