جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

پیامک و اس ام اس های جالب ویژه شب امتحان

جملات جالب و طنز ، و پیامک های طنز ویژه درس خواندن و شب امتحان


تقلب چیست !؟

یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن

شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو  !



یه تعریف دیگه از تقلب !

۱٫یک روش غیر اصولی و ناجوانمردانه برای نتیجه گرفتن در امتحان

۲٫تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای نتیجه گرفتن در امتحان !


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:5FzthOHaqdpA2M:http://www.aryayac.com/Uploads/3131.jpg&t=1


تعریف مراقب :

موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد !

سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند !

گالری ضدحال ! موجودی که  روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟

یک نوع تله موش زنده !



دعای پاس کردن ترم ! :

الهی ادرکنی پاساً ترمی بالنمراتِ دهی وگاهِ دوازدهی

والحفظ من مشروطی والفلخِ اُستادی والغوِ امتحانی برحمهِ !

 

http://koochegard.persiangig.com/image/cheat/1.jpg


تعریف دانشجو :

موجودی است نحیف و لاغر که از تخم مرغ و گوجه تغذیه میکند !

معمولا افسرده است ! و دشمنی عجیبی با کتاب دارد !

مخصوصا شب امتحان !

 



یه تعریف دیگه از دانشجو ! :

فردی که به دنبال علم آموزی و تولید علم است

ها ایی دانشجو که وگفتی ینی چه؟؟؟!!!!

 

http://www2.irib.ir/health/Image/exp.jpg


اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده !

 



این روزها هیشکی درس نمیخواند !

شما چطور!؟

 

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:q6j7XA3WEFtMeM:http://dabirestani.kafsheran.com/wp-content/uploads/2010/11/konkoor.png&t=1


تعریف استاد :

منبع علم ، ژنراتور دانش ، نیروگاه انسانیت ، تبلوردانایی ، کوه توانایی ، مایه افتخارما

بابا تو  دیگه کی هستی ترین موجود عالم ، خودصفا ، اندوفا ، دارنده انواع  واقسام شفا

ضدجفا ، یاری گر ضعفا ، معلم الخلفا !


 


تو باهوشی تو حافظه خوبی داری مطمئنم قبول میشی.

.پیامک تلقینی ، شاید فرجی شد!

 

http://www.baptiststandard.com/2000/5_15/images/cartoon.jpeg


درس خواندن چقدر دلگیر است / در اتاقی که از تو خسته شده

گوش دادن به تیک تاک زمان / زل زدن به کتاب بسته شده !

 


دعای شب امتحان

الدعا فی لیالیّ الامتحانیه

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه !

 


هان ای کسانی که  ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید

اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند !

ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان !

 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:TUMgIcGbQX_shM:http://www.itkallem.com/wp-content/uploads/2008/01/examsiq7.jpg&t=1


راه مبارزه با خواب شب امتحان :

۱ – استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین !

۲- نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان !

۳ _ بهره گیری از آب یخ

۴_ اقدام به خود زنی !


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ssnq4ADsYxo63M:http://www.boursenews.ir/files/fa/news/1389/7/25/22827_492.jpg&t=1

 


توصیف شب امتحان

شب سوانح وسوختگی آنجای دانشجو.شبی که در آن  نسکافه و قهوه از والیوم ده هم خواب آورتر می شوند

شب رقص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب  بر روی سسلسله اعصاب محیطی ومرکزی دانشجو !

 


«دلم شور می زنه، هیچی بلد نیستم، بعیدمی دونم بتونم کل کتاب رو بخونم،

شب ها کابوس امتحانو می بینم و از خواب می پرم و . . . !

از دفتر خاطرات یک  دانش آموز / دانشجوی  تنبل !

 

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:7m8ZRYlI9maJBM:https://hamshahri.net/images/upload/news/pose/8803/Exam-18-03-88-at.jpg&t=1


من هنوز یک دور هم کتاب رو نخوندم !

شما چطور!؟

 


 

حالا  وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا

زمزمه های  شیطانی شب امتحان !

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:16d-FM8M9a-SEM:http://koochegard.persiangig.ir/image/cheat/6.jpg&t=1


اگر میخواهید در امتحانات موفق شوید :

به نکات زیر توجه کنید !

دیوانه به جای اینکه راه بیفتی دنبال من بیایی پایین بشین درستو بخون تا موفق بشی !

 


 

الا یا ایـها ممتحنون  /  چـرا هستیـد نگرون؟

بشینید و بخوانیدو بدانید / که امتحان فردا هست آسون!

 

http://img.tebyan.net/big/1387/12/742372441531627187140753287572481440234.jpg


امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !

(کی اس الیت)

 


فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند !

آلبرت انیشتین

 


امتحان  اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !


 

http://www.education.sfasu.edu/ele/classes/abel/confused.jpg


توصیف روزامتحان:

،لحظه ای که  درآن دانشجومی خواهد سر به تن عالم آدم نباشد.

و درآن نگاه ها عمیق می شوند !

 


چیه؟ پریدی رو گوشی بیبنی  کی اس ام اس داده ؟ این جای درس خوندنته ؟

هنوز که نرفتی د برو د .. دههه !

 

مجموعه اس ام اس های خنده دار و سرکاری – سری دوم

بذار همین الان که حالم خوبه باهات اتمام حجت کنم

اگه یه روز من انقدر احمق بودم که گفتم از زندگیم برو بیرون

تو باید انقدر باهوش باشی که بفهمی دارم زر میزنم !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

تو در کودکی اونقدر مهربان بودی که حتی به گل های قالی هم آب میدادی

شاشو !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

غضنفر میاد تهران ، تو ترافیک گیر میکنه

میگه : ها ماشالا !

به این میگن عروسی !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

اس ام اس ما را باز می کنی؟ بدهم پدرت را در بیاورند پدر سوخته !؟

می دهم پدر پدر سوخته ات را در بیاورند اس ام اس ما را می خوانی؟

پاکش کن پدر سوخته، تو خجالت نمی کشی پدرسوخته؟!

اس ام اس ما را پاک می کنی؟!

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

اتل متل تشکر منقل کجاست با انبر

تریاک و بنگ و شیشه به یادتم همیشه !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

طرح تعویض زنان فرسوده:

شاه نسا, ماه نسا ,گل نسا تحویل دهید

آرمیتا ..پارمیدا.. آناهیتا.. تحویل بگیرید !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

به حیف نون می گن تا حالا معجزه دیدی؟ می گه آره !

رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

روحت شاد و یادت گرامی این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مُرد !

مراقبه خودت باش!

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

یه ضرب المثل خیلی مشکوک هست که میگه :

تنها ۹۹ درصد مردها هستند که باعث بدنامی ۱ درصد باقی مانده می شوند !

.

. . . . : : : : Bia2TafrihKon.com : : : : . . . .

.

اما یه ضرب المثل دیگه هم هست که میگه :

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه

نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی

متن زیبایی از احمد شاملو

به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم …

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.

زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج ۴۰ درجه اضطراب نشان داد.

آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود …

و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.

به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.

بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم …

فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم …!

خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :

هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم

قبل از رفتم به محل کار یک قاشق آرامش بخورم .

هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.

زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم .

و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.

امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:

رنگین کمانی به ازای هر طوفان ،

لبخندی به ازای هر اشک ،

دوستی فداکار به ازای هر مشکل ،

نغمه ای شیرین به ازای هر آه ،

و اجابتی نزدیک برای هر دعا .

جمله نهایی : عیب کار اینجاست که من ” آنچه هستم ” را با ” آنچه باید باشم ” اشتباه می کنم ، خیال میکنم آنچه باید باشم هستم، در حالیکه آنچه هستم نباید باشم . / زنده یاد احمد شاملو

هر مردی باید ازدواج کنه!!!

هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه،چون شادی تنها چیز زندگی نیست

آنونیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
Bachelors should be heavily taxed. It is not fair that some men should
be happier than others.

–Oscar Wilde

برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود،چون این انصاف نیست که بعضیها
شادتر از بقیه زندگی کنند

اسکاروایلد

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —-
Don’t marry for money; you can borrow it cheaper.

–Scottish Proverb

برای پول ازدواج نکنید ، میتونید اونرو با بهره کمتری قرض بگیرید

ضرب المثل اسکاتلندی

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —-
I don’t worry about terrorism. I was married for two years.

–Sam Kinison

من از تروریستها وحشتی ندارم ، من دوساله ازدواج کردم

سام کینیسون

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
Men have a better time than women; for one thing,
they marry later; for another thing, they die earlier.

–H. L. Mencken

مردها فرصت بهتری در زندگی نسبت به زنان دارند،یکی بخاطر اینکه دیرتر
ازدواج میکنند و دوم اینکه زودتر میمیرند

اچ.ال.منکن

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
When a newly married couple smiles, everyone knows why.
When a ten-year married couple smiles, everyone wonders why.

وقتی که یک زوج تازه مزدوج لبخند میزنند،همه میدونند چرا

ولی وقتی یک زوج ده سال پس از ازدواج لبخند میزنند همه حیرانند چرا ؟

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
Love is blind but marriage is an eye-opener.

عشق آدم را کور میکند ولی ازدواج چشمان انسان را باز میکند

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —-
When a man opens the door of his car for his wife,
you can be sure of one thing:

either the car is new or the wife.

وقتی مردی درب خودرو را برای همسرش باز میکند ، شما میتوانید مطمئن باشید که : ۰

یا ماشین جدید است یا همسرش

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
I take my wife everywhere, but she keeps finding
her way back to home always.

–Anonymous

من همسرم را خودم همه جا میبرم ، ولی اون همیشه راه برگشتن به خانه را پیدا میکند

آنونیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —-
I asked my wife, “Where do you want to go for our
anniversary? ” She said,”Somewhere I have never been!” I told her,
“How about the kitchen?”

–Anonymous

من از همسرم پرسیدم که برای سالگرد ازدواجمان به کجا برویم؟ او گفت: به
جائی که تا حالا نرفتم.من گفتم: نظرت راجع به آشپزخانه چطوره؟!!!!! ۰

آنو نیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ———
We always hold hands. If I let go, she shops.

من همیشه دستان همسرم را در دستم میگیرم، چون اگه رهاش کنم اون میره خرید۰

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— -
My wife was in beauty saloon for two hours.
That was only for the estimate.

–Anonymous

همسرم برای دوساعت در یک سالن آرایش و زیبائی بود

البته فقط برای ارزیابی و قیمت گرفتن

آنو نیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— -
She got a mudpack and looked great for two days. Then
the mud fell off.

–Anonymous

همسرم یک ماسک تقویتی صورت خرید ،برای دوروز خیلی صورتش خوب شده بود ولی
بعدش ماسک افتاد !!!۰

آنو نیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
Badd Teddy recently explained to me why he refuses
to get to married.
He says “the wedding rings look like minature
handcuffs… ..”

–Anonymous

باد تدی برای من شرح میداد که چرا از ازدواج کردن فراریست.میگفت: حلقه
ازدواج مثل یک دستبند مینیاتوریست۰۰۰۰۰

آنو نیموس

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —
A man placed some flowers on the grave of his dearly
parted mother and started back toward his car when his attention was
diverted to another man kneeling at a grave. The man seemed to be
praying with profound intensity and kept repeating, ‘Why did u have to
die? Why did you have to die?” The first man approached him and said, “Sir,
I don’t wish to interfere with your private grief, but this
demonstration of pain in is
more than I’ve ever seen before. For whom do you mourn so? Deeply? A
child? A parent?”The mourner took a moment to collect himself, then
replied “My wife’s first husband.”

مردی دسته گلی روی قبر مادر عزیز مرحومش گذاشت و داشت به سمت ماشینش
برمیگشت که توجهش به مردی جلب شد که بالای سر قبری زانو زده بود.بنظر
میرسید مرد با سوز و گداز فراوانی جمله ای را تکرار میکرد،”چرا باید از
دست میرفتی؟” ، ” چرا باید از دست میرفتی؟”۰

مرد اولی به سمتش رفت وگفت: امیدوارم مزاحم سوگواریتان نشده باشم اما در
این حد اظهار عجز و ناراحتی را تا بحال ندیده ام ، برای چه کسی
اینطورعمیق ابراز ناراحتی میکنید؟ فرزند؟والدین؟

مرد سوگوار چند لحظه ای طول کشید تا خودش را جمع و جور کند سپس پاسخ
داد:”شوهر اول همسرم ! ” ۰

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —-
A couple came upon a wishing well. The husband
leaned over, made a wish
and threw in a coin .
The wife decided to make a wish, too. But she leaned
over too much, fell
into the well, and drowned. The husband was stunned
for a while but then
smiled “It really works!”

یک زوج بر سر یک چاه آرزو رفتند، مرد خم شد ، آرزوئی کرد و یک سکه به
داخل چاه انداخت.زن هم تصمیم گرفت آرزوئی کند ولی زیادی خم شد و ناگهان
به داخل چا ه پرت شد

مرد چند لحظه ای بهت زده شد بعد لبخندی زد و گفت: ” این واقعا” درست کار
میکنه !!!!”