جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک واس ام اس

هزار شاخه گل رز
یه بغل پیچک سبز
یه سبد سیب و انار.....
همش رو میسپارم به تو.....
ببر سر چهارراه بفروش.. سودش هم نصف نصف

یک جمله عاشقانه؟؟؟!!!!!
.**.
ا گه فکر کردی بری، قید چشاتو میزنم.......
اگه فکر کردی ازت به آسونی دل میکنم . . . .
برای اولین بار تو عمرت یه فکر درست کردی

تو آسمون قلبم... بهت گفتم ستاره.....
به صد تا . اینو گفتم..
تو هم یکیش... بیچاره





دوستت ندارم به اندازه ی اوقیانوس،

چون یه روز تموم میشه

دوستت ندارم به اندازی خورشید،

چون غروب میکنه

دوستت دارم

به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه

هروقت حس کردی همه درها به روت بسته شده

و دلت پر از غم،

دستتو تا جایی که میتونی رو به آسمون بلند کن

و با همه توانت

بزن تو سرت

طرح های تنهای دلم را با جذابیت نگاهت پاک کردی

خانه ی قلبم را از غم ها شستی

حالا که داری زحمت می کشی

روی این میزم یه دستمال بکش

یکی بود یکی نبود.

یه روز زمین عاشق خورشید شد و گفت:

دورت بگردم..

بعد تا ابد تو رودرواسی موند

هر زمان که احساس تنهایی کردی

دستهایت را باز کن،

سرت را بالا بگیر،

یک نفس عمیق بکش،

چشمهایت را باز کن

و رو به آسمان نگاه کن و ببین:

<<از اون بالا کفتر می‌آیه / یک دانه دختر می‌آیه >>





به اندازه تمام دست وپاهایم دوستت دارم

ارادتمند شما

مار

دوست دارم یه سنگ بردارم

و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده

و اونو محکم بکوبونم توی سرت

تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

اگه آسمون بیوفته

اگه زمین بلرزه

اگه خورشید سیاه شه

اگه ماه به دو نیم شه

اگه دریا صحرا شه

. ........................... .

بدبخت داره قیامت میشه.

نشستی جوک می خونی!!

بیا به سختی هامون فکر نکنیم ،

به زندگی فکر کنیم ،

به بهار

به عشق ،

به بهشت ،

به جهنم ،

به درک ،

به تو چه،

به من چه ،

من نازیو طلاق نمیدم





ای یار به جهنم که مرا دوست نداری

از عشق تو هرگز نکنم گریه و زاری

اگر روزی بری و یار بگیـری

الهی تب کنی فرداش بمـیری

الهی سرخک و اوریون بگیـری

تب مالت و فشار خون بگیـری

اگر بردی از این ها جان سالـم

الهی درد بی درمان بگیـری

الهی تو بمیری من بمانـم

سر قبرت بیام قرآن بخوانم

اگه گفتی این چیه؟؟؟؟

>->o

.

.

.

.

.

این منم که از دوریه تو مردم.......

زندگی قشنگه اگه با تو باشه...

مرگ قشنگه اگه برای تو باشه...

دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...

من قشنگم ‏اگه با تو باشم...

اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن که قشنگ شی



بی تو هر گز نمی توانم زندگی کنم

.

.

.

.

.

پس بیا با هم گور به گور بشیم...!!

چشمهای تو مثل دریاست...

.

.

.

اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

الهی تو خورشید بشی و من زمین !!

تا سالی 1 بار من دوره تو بگردم و تو هم سالی 365 بار دور من بگردی

سرسبزترین سبزها تقدیم تو باد . . . . . . .

.

سازمان پخش علوفه دام







یادت را بر دیوار دل حک کردم .. خانه دل خراب شد..

.

.

.

به درد لای جرز دیوار هم نمی خوردی

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم

.

.

لامپ 100 هم نبودی من اشتباه کردم

کاش می توانستم همچون پرنده ای پرو بال شکسته باشم ...

تا در کنج قلبت خانه ای بسازم ...

تا آنفولانزای مرغی بگیری ، بمیری





مردهای فرانسوی هم زن دارن هم معشوقه اما زنشونو بیشتر دوست دارن،

مردهای آمریکایی هم زن دارن هم معشوقه اما معشوقشون رو بیشتر دوست دارن؛

مردهای ایرانی هم زن دارن هم معشوقه اما مامانشون رو بیشتر دوست دارن

عسلم ... گلم ...نازم ...عمرم ...جونم ...قشنگم ... نفسم ...عشقم ... قربونت بشم ... دورت بگردم . . .

اینا رو تمرین میکنی... منو دیدی بهم بگی

اگه یه نفر اومد دستتو گرفت ... قلبتو لرزوند ...



نترس



شاید بابا برقی باشه!!!

یک روز یخ آقایی دستش می گیره به بخاری و می سوزه بعد می ره و بخاری را می فروشه.

شب بخاری به خوابش میاد و می گه

.

وقتی دیدی که سوختی

رفتیو مارا فروختی



همیشه هر جاکه باشی یه قلبی هست که همیشه برای تو می تپه.اونم قلب خودته!!!!

پس امیدوار باش

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابی...

حالا گوش کن تا تعریف کنم

خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت...

توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم...

سر پل صراط که رسیدیم من خسته شدم و تو منو کول کردی...

دم در بهشت که رسیدیم نگهبان گفت خرت رو ببند دم در و بیا داخل

مهم نیست با چه ماشینی میای!

مهم نیست با چه لباسی میای.......





فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار..

وقتی دیدمت دست پام وگم کردم

بدون هیچ حرکتی به هم خیره شدیم

تااین که امدی طرفم

منم با تمام وجودم اسمت رو صدا زدم

سووووووووووووسک





میخوام روی بلندترین قله وایسم ..

.

با تمام وجود داد بزنم : عشق من دوست دارم !

.

ولی حسش نیس تا اون بالا برم

اگر خواستی یه کسی ،

عاشق هم نفسی ،

عمرشو حیرونت کنه ،

جونشو قربونت کنه ،

.

جون مادرت رو ما یکی حساب نکن

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی

ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته

.

.

صبحونه چی می خوری.؟!!!

اگه خواستی ببینی کسی دوست داره.......

.

ازش کارت سوختش رو بخواه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد