جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس جدید

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست.


آنجه را که دوست داری بدست آور وگرنه مجبور میشوی آنجه را که دوست نداری تحمل کنی . همیشه باور داشته باش که خدا تو را فراموش نمی کند حتی اگر تو او را فراموش کرده باشی.


عشق====>سرکاریه ... محبت====>تظاهره ... مهربونی====>مسخرست ... وفا====>مرده ... عهد و پیمون====>دلخوشیه ... عاطفه====>تموم شده ... مهر====> مدرسه باز میشه .




اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست .


می دونی اگه یه ترک به طرفت نارنجک انداخت چی کار باید کنی؟ اگه نارنجکه نخورد به سر و چشم و چالت, برش دار, ضامنش رو بکش, پرت کن طرف خودش



ترکه یه نفر رو تو خیابون میبینه میپرسه: ببخشید من شما رو تو کیش ندیدم؟ مرده میگه نه آقا من تا حالا کیش نرفتم. ترکه میگه چه جالب من هم نرفتم .لابد دو نفر دیگه بودن



واقعا جالبه اینکه انسانها سلامتی شان را صرف بدست آوردن پول می کنند ، و بعد پولشان را خرج حفظ سلامتی می کنند




تو جاده پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه چون از صبح اولین کسی هستی که کمربند ایمنی بستی برنده ۱۰۰هزار تومن پول شدی. حالا می خوای باهاش چیکار کنی؟ مرد می گه: می رم گواهینامه می گیرم . زنش سریع می گه: جناب سروان این وقتی اکس می زنه پرت و پلا می گه . بچشون از اون پشت می گه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نکنیم؟ یه صدا از صندوق عقب می یاد : از مرز رد شدیم یا نه؟
نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:35 http://mermiad91.blogsky.com

سلام . وبلاگ جالب و کاملی داری . خوبه . موفق باشی . من آپ هستم و منتظر حضور گرمت

خانومی سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:57 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام
مرسی که اومدی پیشم
لینکت میکنم دوست خوبم سحر جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد