جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

کلی اس ام اس سره کاری و تووووپ

الهی من خورشید بشم تو ماه
.
.
.
که تا قیامت ریختتو نبینم

**************

میدونی پشه چندتا دندون داره ؟
۴۳ تا
شک داری ؟ برو بشمار

**************

بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا . . . . . . . . از دستشویی بیای بیرون



**************

چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه



**************
میدونید به کشمش چی میگن؟
.
.
.
.
بابا یکم فکر کن
.
.
معلومه دیگه انگور باز نشست

**************
دو چیز است که پر کردنش غیر ممکنه.کیسه گدا قلب زن

**************
سلام بچه ها یه خبر فوری: بالاخره من هم زن گرفتم
.
.
.
.
یک همزن برقی

**************

جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفس اش رو میبنده, بازم هورت میکشه,جارو برقیتم آشغال"


**************
فردا عصر تلفنتو اشغال نکن؛ یه پسر جوون بهت زنگ میزنه... . . . . . ستاد شادسازی دختران ترشیده


**************

بند تنبونتیم! ولمون کنی... هم ما می ریم، هم آبروتو می بریم! (جوادترین اس ام اس عشقی تهدید آمیز!)

**************
وای وای وای... دیدی چی شد؟... وای وای وای... بگم؟ نه نمی گم خیلی بده... وای وای وای... تو رو خدا بگو نه جون تو نمی شه خیلی ضایع هست... آخه نمی شه اصلا... وای وای وای... باشه چون اصرار کردی می گم... ولی قول بده به کسی نگی که سر کارت گذاشتم


**************
پاشو پاشو، من خیلی ترسیدم. آخه یه خواب بد دیدم. می خوای منو بغل کنی ببوسی. یعنی چی که می گی آره؟ ازت که سوال نکردم! خوابمو تعریف کردم!


**************

چشم وقتی قشنگه که مال تو باشه اشک وقتی قشنگه که تو چشم تو باشه و تو وقتی قشنگی که دستت تو دماغت نباشه


**************

اگه نمیزاری بوست کنم
اگه نمیزاری نازت کنم
اگه نمیزاری بغلت کنم
حداقل بزار جیگرتو بخورم که
.
.
آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

**************
لپتو بیار جلو
۱
۲
۳
.
.
اگه تا صدم بشماری از بوس خبری نیست


**************

اگر بگم برات میمیرم ، نفسم به نفست بنده ،
اگه بگن دوست دارم ، بی تو داغ می کنم
.
.
.
.
واسم پفک می خری


**************

های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!


**************

تو خوشگل ترین ، خوش تیپ ترین ، باحال ترین ، بامعرفت ترین آدم روی زمین هستی
اینم پیشاپیش هدیه های شب یلدات. نوش جان


**************

چیه دیگه نمیخوای بدی ؟
توبه کردی؟؟؟؟؟؟
وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی .
.
.
دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی .
.
.
این قانون sms دادنه




**************
این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.


**************
دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!


**************

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده… اینقدر دست تو دماغت نمی کردی


**************

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت ولی دوست دارم تا اخرین لحظه عمرم سر کارت بزارم


**************

انا لله و انا الیه راجعون . ارسال کننده این پیام کشته مرده شماست.


**************

گفت بخواب خوابیدم
گفت وا کن واکردم.
دردش رو تحمل کردم
خون اومد ترسیدم
.
.
.
.
.
آخه اولین باری بود که می رفتم دندون پزشکی


**************

پسر نوح با بدان بنشت
.
.
.
.
.
حالا برو وضع خونه و زندگیشو ببین زن و ویلا و ماشین و …


**************

بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم
بعد تو تخم بذار
.
.
.
.
من میرم گوجه می خرم املت بخوریم



**************
نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 15:24 http://www.rasafilm.blogfa.com

منو درگیر خودت کن

تاجهانم زیرو رو شه

تا سکوت هر شب من

با هجومت رو به رو شه

بی هوا بدون مقصد

سمت طوفان تو میرم

منو درگیرخودت کن

تا که آرامش بگیرم

با خیال تو هنوزم

مثل هر روزو همیشه

هرشب حافظه ی من

پر تصویر تو میشه

با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام

چشماتو از من برندار

من مات تصویر توام

تو همینجایی همیشه

با تو شب شکل یه رویاست

آخرین نقطه دنیا

تو جهان من همینجاست

تو همینجایی و هر روز

من به تنهایی دچارم

منو نزدیک خودت کن

تا تو را یادم بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد