جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

شعر

منو درگیر خودت کن

تاجهانم زیرو رو شه

تا سکوت هر شب من

با هجومت رو به رو شه

بی هوا بدون مقصد

سمت طوفان تو میرم

منو درگیرخودت کن

تا که آرامش بگیرم

با خیال تو هنوزم

مثل هر روزو همیشه

هرشب حافظه ی من

پر تصویر تو میشه

با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام

چشماتو از من برندار

من مات تصویر توام

تو همینجایی همیشه

با تو شب شکل یه رویاست

آخرین نقطه دنیا

تو جهان من همینجاست

تو همینجایی و هر روز

من به تنهایی دچارم

منو نزدیک خودت کن

تا تو را یادم بیارم
نظرات 1 + ارسال نظر
یک علیرضا جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 17:00 http://1alireza.com

سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید. خوشحالم که تصادفا با وبلاگ شما آشنا شدم. در ضن خوشحال میشم به سایت من هم سر بزنید. در صورت تمایل تبادل لینک هم کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد