جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

شعر

سلام به همه دوستان عزیزم


سرخوشم سرخوش از این شور که در سر دارم



گویی از عشق دوتا بال به پیکر دارم



عشق رویای رسیدن به تن توست که من


سر نمی خواهم از این خواب گران بردارم


در آسمان دنبال خدا می گشتم
در زیبایی های بی بدیل اش
در شکوه و عظمت لایزال اش
در بی کرانه گی سرگردان کننده اش،
اما نمی دانستم زیباترین ردپا همین جا، جایی روی زمین است..

همه ستاره های آسمان حیرانش می شوند
و این چنین می آید و می شود تک ستاره دل یک مشتاق عاشق
می شود مهربان من .
بیا ای تک سوار جاده عشق رها کن این شب تیره رها کن.،.
آن هنگام که فارغ از هر دو دنیا گوش به تو می سپارم
که آرام با من سخن می گویی
چونان موجی روان بر دریای متلاطم قلبم می آیی و آرام می کنی
آرام آرام.
تو گویی هیچ در این دنیا نیست جز من و صدای پاک تو
صدای زلالت، صدای گرمت، صدای آسمانی ات
و من مسحور این بهشت، چونان مسخ شده ای بی جان بر جای می مانم
که من چه دارم در مقابل تو
که من چه هستم در برابر تو
هیچ...به خدا هیچ..
به خدایی که تو را به من داد
به خدایی که تو را آفرید تا خدای من باشی.
تا من بپرستمت و از کفر نهراسم که تو خود نشانه ای از بودنش هستی
به زیباترین شکل
به خدا لحظات با تو بودن را با هیچ چیز در دو دنیا عوض نمی کنم.
که سر کوی تو از کون و مکان ما رابس..
که ردپای خدایی،
که بهترین معجزه بودنی،
که بدیع ترین تابلو آفرینشی در زمین و آسمان

http://dar-entezar2.blogfa.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد