جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس

  • اسمتو ببخش به لبهام بی تو خالیه نفسهام .... قد بکش رو باور من زیر سایه بون دستام
  • تنهادلیل شب بیداری من توهستی......... تنهاطنین زیبایی که به گوشم میرسه صدای توست ای پشه!...
  • دفتری که بسته شد دیگه بازش نکنید... قلبی که شکسته شد دیگه نآزش نکنید...!!
  • پسره داشت گریه می کرد باباش پرسید چی شده؟ گفت : عاشق شدم ! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت : هر کسی که شما صلاح بدونید !
  • میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم...
  • شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست ......
  • عشق ورزیدن را ازکویربیاموزیم که دریا بودنش را به آفتاب بخشید.
  • اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است
  • هنوز در پی جراح زبر دستی میگردم که سرنوشت مرا به تو پیوند بزن
  • چهار چیز است که نمی توان آنها را بازگرداند : سنگ ... پس از رها کردن ! حرف ... پس از گفتن ! موقعیت... پس از پایان یافتن ! زمان ... پس از گذشتن !..
  •  ببینم، اگه یه روز از خواب بیدار بشی و ببینی: اون که دوستش داری گذاشته رفته . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اونوقت، صبحانه چی میخوری؟
  • ویکتور هوگو : من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد.
  • اگه کسی برات اس ام اس خالی فرستاد ، ناراحت نشو بدون اونقدر دوستت داره که نمی دونه چی بگه!!!
  • ماشین زندگیتو جلوی خونه هر عشقی پارک نکن ، ممکنه چرخهای قلبتو پنچر کنن!
  • تصور کن اگر قرار بود هر کس به اندازه ی دانش خود حرف بزند چه سکوتی بر دنیا حاکم میشد ... ..... ناپلئون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد