جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

طنز

مدلهای مختلف شک کردن به روش سوسولی - ایش مرد : چرا انقد دیر کردی ؟ دلم هزار را رفت ! آرایشگاه نبودی مگه ؟ زن : اوا این چه سوالیه ؟ خب معلومه آرایشگاه بودم ! مگه به من شک داری ؟ مرد : چه حرفا میزنی !! من به تو بیشتر از خودم اعتماد دارم زن : آخه میدونی چی شد ؟ از آرایشگاه تا خونه پیاده اومدم که آرایشم خراب نشه مرد : اوا خوب کردی ! انقد نگران شدم ! فکر کنم فشارم افتاده پایین زن : آخ بمیرم الهی ! تو راه که میومدم یه چند تا از این عوضیای جلف لجن بهم تیکه انداختن منم جوابشونو ندادم مرد : خوب کاری کردی ! از این آدما خیلی زیاد شده ! فقط بلدن جلف بازی در بیارن زن : حالا تو خودتو خیلی ناراحت نکن بچت میوفته مرد : اوا خیلی بدی تو به روش اراذلی یا جواتی مرد : صد بار نگفتم وقتی من نیسم نرو بیرون ! ها‌ ؟؟ زن : غلط کردم ! گه خوردم ! توروخدا نزن مرد : چرا تیلیفون همش اشغاله ؟! با کی لاس میزنی عوضی ؟ - زن : به خدا اگه این تلفن نباشه از تنهایی دق میکنم مرد : به چپم که دق میکنی ! خودت بمیری بیتره ! خونتم نمیوفته گردن ما زن : خداااااااااااااا ! منو بکش راحتم کن مرد : از صب تا شب جون میکنم که یه لقمه نون بیارم تو این خونه ! نمیشه یه شب نشاشی تو اعصاب ما ؟؟!! ها نمیشه ؟ زن : به خدا دیگه نمیتونم ... دیگه بسه ... میرم خونه بابام مرد : ای شاشیدم تو صفحه اول شناسنامه بابات ... هرررررررررررررری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد