جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس عاشقانه

بی وفا تا بال و پری بود ز دامم نرهاندی!امروز رهاندی که مرا بال و پری نیست!


میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه عشق است!حالا من با این هدیه قشنگ تو چکار کنم؟


چقدر جات خالیه وقتی که احساس پنجه التماس به دامن کلمه میکشه و فقط میگه:دلم برات تنگ شده!!!!!!!!


اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی ، اصلا رو من حساب نکن! چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه


گوهر خود را نزن بر سر هر نالایقی!صبر کن پیدا شود گوهر شناس لایقی!


تنها شادی زندگی این است که هیچ کس نمیداند چه اندازه غمگینم!


قلب زندگی در وجود عشق می تپد!


خوش باش که من عمری ست به شنیدن خنده ی سرخوش و مستانه ات، به نگاهی دزدانه از پس پنجره دلخوشم


از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم وبه امید چتر فردایت خیس بارانم!


امیدوارم زیباترین گلها زیر پایت.قشنگترین چشمها بدرقه راهت.زیباترین لبخندها بر لبانت و بالاترین دستها نگهبانت باشد!


ای که مدت هاست با من نیست!من همانم که با او زیستی!رنجهایم را شنیدی باز هم!عاقبت گفتی غریبه.کیستی؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد