جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جملات زیبا و عارفانه. تقدیم به همه شما دوستان.

امام على(علیه السلام): «مؤمن شادمانى اش در صورت و اندوهش در دل است. سینه اى گشاده و نفسى فروتن دارد. بالانشینى را کراهت دارد... سکوتش طولانى و اوقاتش مشغول است، شاکر و شکیبا است


از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند تنها آنهایی که با خود چتر به همراه می برند به کار خود ایمان دارند آنتوان چیکف


کسی که تا به حال عمل اشتباهی انجام نداده ، هیچ کار تازه ای انجام نداده است . آلبرت انیشتن


عیب جامعه این است که همه دلشان میخواهد آدم مهمی باشند و هیچ کس نمی خواهد فرد مفیدی باشد.


الهی !

اگر کسی تو را به جستن یافت، من به گریختن یافتم

اگر کسی تو را به ذکر کردن یافت، من تو را به فراموش کردن یافتم

اگر کسی تو را به طلب یافت؛ من خود، طلب از تو یافتم


الهی !

از خاک چه آید مگر خطا!

و از علت چه زاید مگر جفا!

و از کریم چه آید ، جز وفا!


خواجه عبدالله انصاری


اسرار عجل را نه تو دانی و نه من... این حرف و معما نه تو خوانی و نه من... پس ، در پس پرده گفتو گوی من و تو... چون پرده بر افتد... نه تو ، مانی و نه من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد