جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

جوک و اس ام اس-عاشقانه ها

داستانهای کوتاه زیبا و مطابل جالب و عاشقانه برای شما

اس ام اس های عاشقانه و زیبای جدید...

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس عشقولانه جدید

اس ام اس و پیامک اردیبهشت ، پیامک اردیبهشت ماه

اس ام اس غمگین ، پیامک غمگین ، sms asheghane

payamak ashaghane jadid , sms jadid ordibehasht

خداوند زن را آفرید تا هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد !!!

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !!

برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت :
.
.
" این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب را تمام کنم " !

بقیه در ادامه مطلب

زن خوب مثل دایناسور می مونه که نسلش منقرض شده ولی مرد خوب مثل سیمرغ می مونه که از اول یه افسانه بوده!

نامه حیف نون به دوست دخترش: همیشه در قلب منی مادر

۳ تا گل هستند که خیلی با ارزشن

۱. گل دقیقه نود !

۲. گل مساوی !

۳. گلی که الان داره اس ام اس میخونه !

اگه دنیا رو بهم بدن تا بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم . . .

آروم زل بزن به گوشیت !

کاری ندارم !

فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم !!

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست ، گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گلها . . .

گلهای آفتاب گردون تو روزهای ابری بلاتکلیفند

مثل من در روزهای بی تو بودن . . .

منبع:http://iranmobile2007.persianblog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد